Do pobrania
Wymagane dokumenty po zakończeniu realizacji mikroprojektu:
- Po zakończeniu każdego mikroprojektu - raport końcowy z całości działań i kosztów w mikroprojekcie:
- Część opisowa (formularz Micro-project Final Narrative Report)
- Część finansowa (wyłącznie arkusze A-4 i A-5 z formularza Final Financial Report).
- Weryfikowany przez audytora, który przygotowuje raport na wzorze formularza Annex 3A z załącznika VII do Umowy grantowej,
- Raport (część opisowa i finansowa) sporządzany przez beneficjenta oraz raport audytora z kontroli wydatków składane są w 3 oryginałach.
- Wszystkie pozostałe załączniki i dokumenty dołączone są w 1 kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Raport powinien być podpisany przez oficjalną reprezentację jednostki bądź osobę odpowiednio upoważnioną (należy dostarczyć upoważnienie).
- Raport finansowy jest parafowany na każdej stronie przez audytora dokonującego weryfikacji wydatków objętych raportem.
- Obowiązujące wzory raportów zamieszczane są również na stronie www.pl-by-ua.eu w zakładce "Projekty parasolowe".
Pojedynczy mikroprojekt:
Formularze wypełniane po zakończeniu realizacji mikroprojektu:
Micro-project final narrative report - przykładowy wzór raportu - pobierz plik (.doc)
Arkusze A4, A5 dotyczące mikroprojektów zamieszczone w formularzu Final financial report
Micro-project final narrative report - instrukcja wypełniania - pobierz plik (.pdf)
UWAGA!!!
Informacje o kursach miesięcznych InforEuro dostępne są na stronie: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/inforeuro_en.cfm
Wzory raportów:
Guidelines on Preparation and Submission of Reports (Wytyczne do przygotowania i składania raportów w języku angielskim) - pobierz plik .pdf
Materiały graficzne: